وبسایت تخصصی تیراندازی بیرجند
نويسندگان
آخرين خبرها
لینک دوستان
|
|

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبسایت تخصصی تیراندازی بیرجند و آدرس shooter-birjand.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





|

در دورمقدماتی مسابقات بین المللی و سراسری کشوری  جام دوستی ازبیرجند دربخش تفنگ احسان سلمانی اول و ابوالفضل میابادی دوم دربخش تپانچه دانیال کاظمی و سامان توکلی اول و دوم شدند ...


برچسب‌ها:
ادامه خبر
[ یک شنبه 10 مرداد 1395برچسب:, ] [ 1:19 ] [ shooter-birjand ]

به همت بسیج بیرجند و گروه آموزشی تخصصی ورزش تیراندازی ایران و فدراسیون تیراندازی ایران دور مقدماتی مسابقات بین المللی تیراندازی جام دوستی در بیرجند روز پنجشنبه 7مرداد ماه پایان یافت ...


موضوعات مرتبط: جهان در سال94 ، ایران در سال94 ، خراسان جنوبی 94 ، شهرستان بیرجند در سال94 ، ،
برچسب‌ها:
ادامه خبر
[ یک شنبه 10 مرداد 1395برچسب:تیراندازی95, ] [ 1:18 ] [ shooter-birjand ]
سلمانی
بیرجندرسا- سلمانی با اشاره به استعداد و علاقه مندان در این رشته اظهار کرد: برای کشف استعدادها و زمینه حضور افراد حداقل نیازمند یک سالن مجهز با امکانات خوب هستیم تا بتوانیم مسابقات بیشتری با سطح کیفی بالاتری را میزبانی کنیم .

احسان سلمانی نماینده تیراندازی خراسان جنوبی در مجمع مدیر فدراسیون و گروه آموزشی تخصصی فدراسیون تیراندازی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، در خصوص مسابقات تیراندازی کشوری جام دوستی افزود : این جام اولین مسابقات بین المللی است که میزبانیش در کل  استان ها ذر رشته های تیراندازی با تفنگ و تپانچه به مدت دو روز 7و 8 مرداد ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد:  کانون بسیج جوانان بیرجند میزبان این مسابقه است و انشالله امروز ما اختتامیه ی این جام را خواهیم داشت و بسیج شهرستان از نفرات برترتقدیر و تشکر خواهد کرد .
سلمانی ادامه داد : برگزاری مسابقات در خود استان ها از نظر خرج  و مخارج و دوری مسافت نسبت به پایتخت بهتر است و نوعی صرفه جویی در هزینه ی تیم های اعزامی می شود .
نماینده مجمع مدیر فدراسیون در خراسان جنوبی با اشاره به آمار تیراندازان این جام افزود : ما در کل کشور 750 تیر انداز آقا و خانم داریم که در خراسان جنوبی 31 تیر انداز آقا و خانم شرکت کرده اند که 9 تیرانداز از کشور آذربایجان در این جام حضور دارند. ...


موضوعات مرتبط: جهان در سال94 ، ایران در سال94 ، خراسان جنوبی 94 ، شهرستان بیرجند در سال94 ، ،
برچسب‌ها:
ادامه خبر
[ جمعه 8 مرداد 1395برچسب:تیراندازی95, ] [ 1:0 ] [ shooter-birjand ]
ارتباط با ما
برچسب‌ها وب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 133
بازدید کل : 36626
تعداد مطالب : 82
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1