وبسایت تخصصی تیراندازی بیرجند
نويسندگان
آخرين خبرها
لینک دوستان
|
|

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبسایت تخصصی تیراندازی بیرجند و آدرس shooter-birjand.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





|

صبح امروز سرهنگ نایاب رییس هیات تیراندازی استان با  اصغری رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند دیدار و گفتگو کرد

در این دیدار صمیمی دو طرف بر تقویت همه جانبه هیات تیراندازی شهرستان  تاکید ویژه نمودند.

در قسمتی دیگری از این جلسه اصغری آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری با هیات تیراندازی شهرستان اعلام نمود .

نایاب نیز در پایان این جلسه قول مساعد همکاری در همه زمینه های کاری هیات متبوعش را داد و از از کلیه همکاریهای اداره ورزش و جوانان تقدیر و تشکر نمود.


موضوعات مرتبط: خراسان جنوبی 94 ، شهرستان بیرجند در سال94 ، ،
برچسب‌ها:
ادامه خبر
[ چهار شنبه 26 خرداد 1395برچسب:تیراندازی95, ] [ 9:32 ] [ shooter-birjand ]

به گزارش خبرنگار ما و به نقل از آقای احسان سلمانی تیرانداز رشته تفنگ بادی ده متر خراسان جنوبی که نماینده تیراندازان استان در مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران میباشند

احسان سلمانی افزود : در حال برنامه ریزی مسابقات کشوری با عنوان جام دوستی هستیم که در سر تا سر کشورمان در تاریخ های 7_8 مرداد ماه سال جاری دور مقدماتی این جام که به میزبانی تیم های شرکت کننده هر استان میباشد با همکاری خوب و حمایت هیات تیراندازی استان میزبان دور مقدماتی این مسابقات در سالن هیات استان هستیم که نفرات اول تا سوم بعنوان تیم استان در مرحله نیمه نهایی که تاریخ آن از سوی فدراسیون اعلام شود اعزام میشوند .

سلمانی نماینده استان همچنین افزود از نظر تمرینات و برنامه ریزی برای برپایی لیگ استان درفصل جاری با مسئولین استان در حال گفتگو هستیم تا با کمترین امکانات و وضعیت مالی و نبود اسپانسر بتوانیم شاهد پیشرفت تیراندازان استانمان باشیم و همچنین بتوانیم سهمیه قهرمانی کشورسال جاری را کسب کنیم با توکل بر خداوند.

انشالله با تلاشها و پیگیری ها و روحیه عالی این ورزشکار خوش اخلاق و نماینده استانمان شاهد موفقیت های تیراندازان استان و برگزاری موفق مسابقات کشوری جام دوستی در مردادماه سال جاری باشیم


موضوعات مرتبط: ایران در سال94 ، خراسان جنوبی 94 ، شهرستان بیرجند در سال94 ، ،
برچسب‌ها:
ادامه خبر
[ چهار شنبه 19 خرداد 1395برچسب:تیراندازی95, ] [ 11:13 ] [ shooter-birjand ]

حضور تیراندازان خراسان جنوبی در مسابقات آزاد :     

تیراندازان خراسان جنوبی جهت حضور در مسابقات آزاد رشته تفنگ به تهران اعزام میشوند

بر اساس گزارشات مربیان استان و با توجه به به تمرینات مداوم و فشرده تعدادی از تیراندازان که شرایط بهتری جهت حضور در این رقابت ها دارند معرفی شدند .

بر این اساس در بخش اقایان ابوالفضل هنرمند ودر بخش بانوان نجمه خدمتی تنها نمایندگان استان در رشته تفنگ هستند که به این رقابت ها اعزام میشوند .

این مسابقات در روزهای 12 و13 اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی ازادی برگزار میشود .

لازم بذکر است تیم های بانوان و آقایان استان :

به مربیگری خانمها رویا مقصودی مود (مادر نجمه خدمتی ملیپوش بیرجندی) و خانم بهداد فر که اعزای تیم شان خانمها :

راضیه حاجی پور ,ریحانه خدمتی و نیلوفر حاتمی

و تیم آقایان استان به مربیگری مرتضی فضایلی که اعزای تیم آقایان :

 احسان سلمانی , ابوالفضل میابادی و علیرضا اکبری بدلیل تداخل برنامه مسابقات و امتحانات نتوانستند حضور یابند و با توجه به صلاحدید مربیان در مرحله سوم تیرماه جهت کسب سهمیه قهرمانی کشور حضور می یابند.


موضوعات مرتبط: ایران در سال94 ، خراسان جنوبی 94 ، شهرستان بیرجند در سال94 ، ،
برچسب‌ها:
ادامه خبر
[ سه شنبه 11 خرداد 1395برچسب:تیراندازی95, ] [ 14:50 ] [ shooter-birjand ]

مسابقات تیراندازی جام جهانی مونیخ/ پایان کار بانوان تیرانداز در رشته تفنگ ۱۰ متر : در ادامه از اولین روز مسابقات تیراندازی جام جهانی مونیخ در رشته تفنگ ۱۰ متر بانوان، نمایندگان کشورمان در مصاف با حریفان جهانی خود از راه یابی به فینال بازماندند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی،  این رقابتها در رشته تفنگ ۱۰ متر بانوان عصر امروز در حالی دنبال شد  که الهه احمدی، نجمه خدمتی، مه لقا جام بزرگ و نرجس امام قلی نژاد ترکیب تیم کشورمان را تشکیل دادند.

این رشته با حضور ۹۵ ورزشکار از سراسر جهان برگزار شد که در نهایت( نجمه خدمتی با امتیاز ۴۱۷٫۲) ، مه لقا جام بزرگ با امتیاز ۴۱۴٫۸ و الهه احمدی با امتیاز ۴۱۴٫۵ به ترتیب در جایگاه ۱۴، ۳۸ و ۴۴ جهان قرار گرفتند، ضمن اینکه نرجس امام قلی نژاد دیگر تیرانداز کشورمان از نفراتی بود که در جایگاه ذخیره (mqs) قرار داشت.

گفتنی است، کشورهای، اتریش، مغولستان، کرواسی، امریکا، صربستان ، مکزیک، چین و روسیه وارد فینال شدند.

مسابقات تیراندازی جام جهانی مونیخ – آلمان با حضور ۷۲۵ ورزشکار از ۸۵ کشور جهان از ۳۰اردیبهشت ماه لغایت ۶ خرداد ماه برگزار می شود.


موضوعات مرتبط: جهان در سال94 ، شهرستان بیرجند در سال94 ، ،
برچسب‌ها:
ادامه خبر
[ شنبه 1 خرداد 1395برچسب:تیراندازی95, ] [ 21:3 ] [ shooter-birjand ]
ارتباط با ما
برچسب‌ها وب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 145
بازدید هفته : 192
بازدید ماه : 314
بازدید کل : 36807
تعداد مطالب : 82
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1