وبسایت تخصصی تیراندازی بیرجند
نويسندگان
آخرين خبرها
لینک دوستان
|
|
|
|

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبسایت تخصصی تیراندازی بیرجند و آدرس shooter-birjand.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





|

تیم ملی تیراندازی ایران راهی آلمان می شوند

Logo-Alman2-80x74

مسابقات جام جهانی تیراندازی که در آن سهمیه المپیک توزیع می‌شود ۵ خرداد به میزبانی آلمان برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران نیز در تفنگ و تپانچه در این مسابقات حضور دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی،مسابقات تیراندازی جام جهانی آلمان در رشته های تفنگ بادی، درازکش، سه وضیعت و در تپانچه بادی و ۲۵ متر و در ۲بخش مردان و زنان از ۵ الی ۱۳ خرداد در شهر مونیخ- آلمان برگزار می شود.

تیم ملی ایران حدود ۵ روز قبل از آغاز مسابقات در آلمان اردو خواهد داشت تا ورزشکاران با شرایط آب و هوا و موقعیت مسابقه هماهنگ شوند به همین دلیل تیم ملی کشورمان ۳۱ اردیبهشت راهی این کشور خواهد شد.

براساس این گزارش، در رشته تفنگ، الهه احمدی، مه لقا جام بزرگ، نرجس امام قلی نژاد، نجمه خدمتی، صفیحه صحرا گرد، حسین باقری، مهدی جعفری پویا، پوریا نوروزیان به همراهی لازلو سوچک سرمربی این رشته  و ابراهیم اینانلو به عنوان مربی و همچنین در رشته تپانچه نیز بهناز غلامی، فاطمه حسینی، سارامیرابی ، الهام هریجانی، محمد احمدی به مربیگری سکینه خدابنده لو و به سرپرستی امیرحسین صولت تیم کشورمان را همراهی می کنند.


موضوعات مرتبط: خراسان جنوبی 94 ، ،
برچسب‌ها:
ادامه خبر
[ چهار شنبه 23 ارديبهشت 1394برچسب:تیراندازی94, ] [ 15:47 ] [ shooter-birjand ]

زمانبندی مرحله دوم مسابقات آزاد تفنگ و تپانچه ۹۴ و حضور نمایندگان خراسان جنوبی


موضوعات مرتبط: خراسان جنوبی 94 ، ،
برچسب‌ها:
ادامه خبر
[ دو شنبه 14 ارديبهشت 1394برچسب:تیراندازی94, ] [ 22:43 ] [ shooter-birjand ]

روزهای17 و 18 اردیبشهت 1394 روز حساس کسب سهمیه مسابقات قهرمانی کشورتیراندازان بیرجندی :  اعزام تيم تيراندازي خراسان جنوبی به مرحله دوم مسابقات آزاد تفتگ وتپانچه دومین مرحله از مسابقات تفنگ و تپانچه بادی از تاریخ 16 لغایت 18 اردیبشت 1394 به میزبانی فدراسیون تیراندازی ایران در مجموعه ی ورزشی آزادی تهران با حضور نمایندگان خراسان جنوبی برگزار می گردد.
در اين دوره از مسابقات تيم تيراندازي استان 7 ورزشكار در رشته هاي تفنگ و تپانچه بادي 10 متر به اين دوره از مسابقات اعزام که از استان خراسان جنوبی در رشته تپانچه بادی10متر نماینده بزرگسالان دانیال کاظمی،در رده سنی جوانان تفنگ بادی 10متر احسان سلمانی و ابوالفضل میابادی ، در رده سنی بزرگسالان تفنگ بادی 10متر ابوالفضل هنرمند می باشند.... به ادامه بروید...


موضوعات مرتبط: خراسان جنوبی 94 ، شهرستان بیرجند در سال94 ، ،
برچسب‌ها:
ادامه خبر
[ دو شنبه 14 ارديبهشت 1394برچسب:, ] [ 1:49 ] [ shooter-birjand ]

 اعزام تيم تيراندازي خراسان جنوبی به مرحله دوم مسابقات آزاد تفتگ وتپانچه دومین مرحله از مسابقات تفنگ و تپانچه بادی از تاریخ 16 لغایت 18 اردیبشت 1394 به میزبانی فدراسیون تیراندازی ایران در مجموعه ی ورزشی آزادی تهران با حضور نمایندگان خراسان جنوبی برگزار می گردد.

در اين دوره از مسابقات تيم تيراندازي استان 6 ورزشكار در رشته هاي تفنگ و تپانچه بادي 10 متر به اين دوره از مسابقات اعزام که از استان خراسان جنوبی در رشته تپانچه بادی10متر نماینده بزرگسالان دانیال کاظمی،در رده سنی جوانان تفنگ بادی 10متر احسان سلمانی و ابوالفضل میابادی ، در رده سنی بزرگسالان تفنگ بادی 10متر ابوالفضل هنرمند می باشند.

لازم به ذکر است که  تنها نماینده بانوان استان درتفنگ بادی10متر جوانان نجمه خدمتی و راضیه حاجی در رده سنی نوجوانان رشته تفنگ بادی 10 متر نمایندگان خراسان جنوبی هستند که به این مسابقات برای کسب سهمیه مسابقات قهرمانی کشور که اویل شهریور ماه برگزار میگردد  اعزام میشوند


موضوعات مرتبط: خراسان جنوبی 94 ، شهرستان بیرجند در سال94 ، ،
برچسب‌ها:
ادامه خبر
[ جمعه 11 ارديبهشت 1394برچسب:تیراندازی94, ] [ 2:31 ] [ shooter-birjand ]

برای مشاهده برنامه نمایندگان استان به ادامه بروید ...


موضوعات مرتبط: خراسان جنوبی 94 ، ،
برچسب‌ها:
ادامه خبر
[ چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394برچسب:, ] [ 1:24 ] [ shooter-birjand ]
ارتباط با ما
برچسب‌ها وب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 98
بازدید کل : 36493
تعداد مطالب : 82
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1